تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه استان قزوین به هفت نفر رسید.

 به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ در پنجمین  روز از نام نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان قزوین امروز هفتمین  داوطلب خود را به محل فرمانداری قزوین رساند و ثبت نام خود را انجام داد.

از بین این نفرات، دو داوطلب از استان های قم و تهران حوزه انتخابیه استان قزوین را  جهت نام نویسی برای شرکت درپنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرده اند.

پس از حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که ساعات ابتدایی صبح خود را به فرمانداری قزوین رساند و ثبت نام خود را نهایی کرد، امروز دو چهره دیگر هم توانستند برای شرکت در این عرصه نام نویسی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی الله وردی استاد حوزه و دانشگاه یکی از دیگر از داوطلبان حضور در انتخابات خبرگان رهبری بود که امروز برای نام نویسی  به فرمانداری قزوین مراجعه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سیاهپوش نیز دیگر داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری است که امروز از وزارت کشور نام خود را برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان قزوین ثبت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی قافله باشی، آیت الله علی محمدی تاکندی، آیت الله علی اسلامی به همراه حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی چهارداوطلب دیگر از حوزه انتخابیه استان قزوین برای حضور در مجلس خبرگان رهبری هستند.

آیت الله هادی باریک بین و آیت الله علی اسلامی در حال حاضر نمایندگان مردم استان قزوین در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری هستند.

ثبت نام از داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده چهارشنبه دوی دی ماه به پایان می رسد.

انتهاي پيام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.