مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از برگزاری کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اصفهان خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، الهیاری در جمع خبرنگاران از برگزاری کنفرانس بین المللی برند گردشگری ، در روزهای سیزدهم و چهاردهم دی ماه به میزبانی اصفهان خبر داد و تصریح کرد : این رویداد از نظر موضوعی و کیفیت برگزاری بسیار با اهمیت می باشد . اگر بخواهیم در سطح جهانی فعالیت بیشتری در حوزه گردشگری داشته باشیم باید به سمت برند سازی برویم .

وی گفت : اصفهان در حوزه گردشگری دارای جایگاه ویژه ای است و می توان از این شهر به عنوان پیشانی گردشگری ایران نام برد.

الهیاری گفت : این کنفرانس در تقویم سازمان جهانی گردشگری قرار گرفته و همه کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری از 15 کشور مطرح دنیا در این همایش حضور دارند .

مدیر کل سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به ایجاد انجمن های میراث فرهنگی در شهرستان های استان اصفهان افزود : هدف از ایجاد چنین انجمن هایی حفاظت از آثار باستانی و میراث تاریخی شهرستان های استان می باشد و امیدواریم با وجود چنین انجمن هایی دیگر شاهد تخریب آثار باستانی نباشیم .

الهیاری در مورد صنایع دستی فراموش در اصفهان گفت : این یکی از کارهای مهمی در این زمینه برگزاری همایشی با عنوان "صنایع دستی فراموش " است که با کمک دانشگاه اصفهان و دانشگاه هنر اصفهان برگزار می شود . 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.