کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: تعویق یک روزه دیدار نفت و استقلال اهواز روی کیفیت بازی دو تیم اثر می‌گذارد.

تعویق دیدار روی کیفیت بازی نفت و استقلال اهواز اثرگذار استوحید حمدی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعویق دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال اهواز بیان کرد: به هر حال این تصمیمی است که سازمان لیگ به دلیل آلودگی هوا گرفته است. تمام تمرکز ما برای بازی کردن در روز سه‌شنبه بود و این تعویق به هر حال در کیفیت بازی تاثیرگذار است، اما امیدوارم این موضوع تاثیر چندانی روی روند تیمی نفت نداشته باشد و ما با کسب پیروزی در این دیدار با دست پر از زمین خارج شویم.

وی افزود: حریف خوزستانی برای ما قابل احترام است، شاید استقلال خوزستان به دلیل کمبود امکانات و مشکلات مالی در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرده باشد اما همین تیم مدعیانی چون ذوب‌آهن و سپاهان را متوقف کرده و این موضوع نشان می‌دهد برای کسب سه امتیاز باید به سختی تلاش کنیم.

حمدی‌نژاد ادامه داد: نفت از لحاظ روحی شرایط خوبی برای مصاف با استقلال اهواز دارد و به جز بازیکنان آسیب دیده، سایر نفرات در آمادگی کامل هستند، امروز نیز تمرین سبکی انجام داده و شرایط بدنی خود را برای این دیدار دشوار حفظ می‌کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران درباره عملکرد خوب جوانان این تیم اظهار داشت: خوشبختانه تیم نفت جوانان خوب و آینده‌داری دارد که کیفیت خود را در قابل کار تیمی نشان داده‌اند. کادر فنی تیم نیز با بهره‌گیری از همین جوانان در چند هفته اخیر در نتیجه‌گیری موفق عمل کرده است.

حمدی‌نژاد ادامه داد: هدف تیم نفت بازگشت به روزهای اوج فصل قبل است. در ابتدای لیگ امتیازهای زیادی را از دست دادیم و در نیم فصل دوم سعی داریم با جمع‌آوری تک‌تک امتیازات دوباره در جمع مدعیان قرار گیریم.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار