فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از برخورد با هرگونه استفاده غیر مجاز از خودروهای اداری در کهگیلویه و بویراحمد خارج از وقت اداری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار غلامعباس غلامزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف نیروی انتظامی افزود: یکی از وظایف این است که امنیت برگزاری انتخابات را به همراه سایر دستگاه‌های مسئول تأمین کنیم.

وی بیان کرد: از همه کسانی که در انتخابات دخیل هستند از مسئولان گرفته تا نامزدهای انتخاباتی و مردم درخواست داریم که برای برگزاری انتخابات توأم با آرامش و امنیت در صحنه حضور داشته باشند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور یاد کرد و گفت: مردم در استان با اتحاد و همدلی که دارند اجازه هرگونه ناامنی را نخواهند داد.

غلامزاده در ادامه با بیان برخی تذکرات به دستگاه‌‌ها تصریح کرد: یکی از مواردی که دولت به ما ابلاغ کرده در خصوص برخورد با استفاده از خودروهای اداری به صورت غیر مجاز است.

وی گفت: طبق دستورالعمل دولت، نیروی انتظامی اجازه تردد به خودروهای اداری در غیر وقت اداری که مجوز و مأموریت ندارند را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: گاه دیده می‌شود که در خارج از وقت اداری استفاده خانوادگی و شخصی از خودروها می‌شود که این خود دو تخلف محسوب می‌شود.

غلامزاده همچنین از دستگاه‌های اداری خواست تا برای جلوگیری و پیشگیری از سرقت، ادارات خود را مجهز به دوربین کنند که بانک‌ها بیش از همه دستگاه‌ها باید نسبت به این کار اقدام کنند.

وی همچنین از ادارات و مسئولان دستگاه‌ها خواست تا نسبت به ایجاد حفاظ و دیوارکشی ادارات خود برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی اقدام کنند.

انتهای پیام /س
برچسب ها: خودرو ، دولتی ، وقت اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.