شیراز؛

پلیس مرودشت خواب را از دیدگان خرده فروشان مواد مخدر گرفت

با دستگیری 26 نفر از خرده فروشان موادمخدر شهرستان " مرودشت" استان بار دیگرخواب از دیدگان خرده فروشان موادمخدر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" گفت: برخورد جدی، قاطع و قانونی با خرده فروشان موادمخدر در شهرستان "مردشت" با هدف پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان به صورت مستمر در حال اجرا است.

سرهنگ"دلاور القاصی مهر" افزود: در همین راستا طی 72 ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان "مرودشت" طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را در نقاطی از سطح شهرستان که قبلا شناسایی کرده بودند، را با هماهنگی مقام قضایی اجرا كردند.

وي ادامه داد: در اجرای این طرح مقدار یک کیلو و 475 گرم تریاک، 127 گرم هروئین، 80 گرم سوخته تریاک،5/6 گرم حشیش،5/8 گرم تفاله تریاک،37 عدد کپسول هروئین، یک حلقه وافور و یک عدد پایپ کشف و ضبط و تعداد 26 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" تصریح کرد: همچنین در این طرح تعداد 7 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت متعلق به خرده فروشان موادمخدر که با آن ها  اقدام به توزیع مواد مي كردند، توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ " القاصی مهر" خاطر نشان كرد: پلیس در جهت افزایش احساس امنیت در بین شهروندان تمام امکانات خود را به کار خواهد گرفت و برخورد جدی با مخلین نظم و امنیت، هنجارشکنان، تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و کسانی که بخواهند امنیت شهرستان و آسایش شهروندان را به مخاطره بیندازند، همواره در دستور کار انتظامی شهرستان است. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.