دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازان در مسابقات هند شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارند.

نواب نوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اردو تیراندازان به هانوفر و کویت گفت: فدراسیون برای آمادگی تیراندازان دو اردو هانوفر و کویت را  پیش‌بینی کرده است تا با برگزاری این اردوها در آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک نتایج لازم را به دست آوریم و در دیگر رشته‌های تیراندازی نیز نماینده در المپیک ریو داشته باشیم.
 
دبیر فدراسیون تیراندازی افزود: قرار شد طبق برنامه چند روز آینده فشنگ تیراندازان وارد کشور شود تا تمرین با مختل روبه رو نشود، اما چنانچه که اگر فشنگ مورد نیاز تامین نشد، تیراندازان را به اردو هانوفر اعزام می‌کنیم.
 
وی گفت: اردو کویت هم با همین شرایط مطرح بود اما تمرکزمان بیشتر برای اردو هانوفر است اگر تا پایان هفته فشنگ مورد نیاز برای تمرین به دست آمد اردو هانوفر را لغو می‌کنیم.

نوری درباره شانس کسب سهمیه بیشتر در مسابقات هند گفت: در هند کسب سهمیه دور از دسترس نیست چون در مسابقات کویت چند تیرانداز با امتیازاتی که به دست آوردند سهمیه المپیک را به دست آوردند البته در ورزش هیچ چیز قابل پیش‌‌بینی نیست.
 
وی درباره وضعیت تیم اهداف پروازی اظهار داشت: تیراندازی ایران در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشت و اهداف پروازی نیز با کمبودهایی که پیش‌رویش بود توانست به جایگاه خوبی برسد در مسابقات کویت سه ورزشکار اهداف پروازی نتایج بسیار خوبی به دست آورند که اگر همان رکوردها را در هند تکرار کند برای اولین می‌توانند سهمیه را بگیرند.
 
وی در پایان گفت: تیراندازان شانس کسب سهمیه بیشتر را دارند. این مسابقات در سطح کشورهای آسیایی است و رقابت نزدیکی بین تیراندازان وجود دارد کشورهای رقیب هم  سهمیه گرفتند، بنابراین این رقابت‌ها بهترین فرصت برای حضور در برزیل است و بسیار امیدوارم که تیراندازان در مسابقات هند بتوانند بیشترین سهمیه را به دست آورند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار