اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان شامگاه سه شنبه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور اعضا در سنندج برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج؛ امیر قادری با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه سکونتگاه های غیر رسمی در استان کردستان مسکن بوده و اقدامات برنامه محور نبوده است گفت: رویکردها در حوزه شهرسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی باید مدیریت یکپارچه باشد. 

او مشارکت بخش خصوصی را یکی از راهکارهای توانمند کردن بافت فرسوده و تاریخی دانست و افزود: بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی، دولت به تنهایی نمی تواند این حوزه را سامان ببخشد. 

مدیر معماری و شهرسازی راه و شهرسازی کردستان نیز در ادامه این جلسه یکی از اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید را ایجاد ستاد بازآفرینی شهری ذکر کرد و گفت: دولت با ایجاد این ستاد نگاه جدیدی به شهرسازی و سکونتگاه های غیر رسمی دارد که با این نگاه می توان مشکلات این بخش ها را برطرف کرد

فرهاد لشکری افزود:با ایجاد ستاد بازآفرینی شهری، متولی بافت های فرسوده و تاریخی در سطح کشور مشخص شده و این ستاد در نظر دارد با مشارکت و همکاری مردم در توانمند کردن این بافت ها تلاش نمایند. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.