معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برای ریاست هیئت های ورزشی باید مدیران و اشخاص مهم ثبت نام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،در گرماگرم ثبت نام برای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی ، مسوولان هیئت فوتبال استان سمنان هم بیکار ننشسته و  برای سومین بار آگهی ثبت نام برای ریاست هیئت فوتبال استان سمنان را در روزنامه پیام استان درج کردند.

این در حالی است که اسدی مسوول امور استان های فدراسیون فوتبال ثبت نام های قبلی را درست و مورد تائید فدراسیون اعلام کرده و گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان خواستار برگزاری ثبت نام مجدد بوده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هم دلیل این امر را حضور نداشتن افراد مهم در لیست ثبت نام کنندگان عنوان کرد و گفت: برای ریاست هیئت های ورزشی باید مدیران و اشخاص مهم ثبت نام کنند و افراد باقی مانده پس از استعفای دهرویه و طالب بیدختی سمت های بالایی ندارند.

این در حالی است که افراد مهمی همچون عزالدین مدیر کل آب و فاضلاب شهری استان سمنان، دکتر نصیری مدیر عامل اسبق جمعیت هلال احمر استان سمنان در گذشته به عنوان رییس انتخاب شده و به دلیل کارشکنی های فراوان مجبور به استعفای از این سمت شدند.

شنیده ها حاکی است علی رضا علی که پیش از این هم رییس هیئت فوتبال استان سمنان بوده و کارنامه درخشانی هم در این عرصه ندارد به عنوان گزینه مد نظر انتخاب شده و ثبت نام کرده است.

به نظر می رسد  ثبت نام های بی دلیل و به تعویق افتادن انتخابات در استان سمنان با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در اسفندماه بی ربط نباشد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.