قزوین؛

راه‌اندازی سامانه پایش و مراقبت بیماری‌های دامی در بخش طارم سفلی

اداره دامپزشکی بخش طارم سفلی به سامانه پایش ومراقبت بیماری‌های دامی وسیستم اتوماسیون اداری مجهز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: سامانه پایش و مراقبت بیماری‌های دامی یا GIS، به عنوان مأخذ و تنها مرجع رسمی استناد سازمان دامپزشکی کل کشور برای ثبت و پایش اقدامات دامپزشکی وبیماری‌ها در سراسر کشور است.

غیاث‌یزدی گفت:با توجه به محدودیت بخش‌های تابعه در خصوص خطوط اینترنت، تاکنون تمام اطلاعات مرتبط با دامپزشکی در بخش طارم به این اداره ارسال و سپس توسط واحد GIS این اداره ثبت می شد.

وی افزود: مشکلاتی، از قبیل عدم دریافت اطلاعات به وسیله فاکس، ناخوانا بودن اطلاعات و در نهایت تأخیر در ارسال و ثبت اطلاعات را در پی داشتیم که با راه اندازی این سیستم از این پس تمام اطلاعات در کسری از ثانیه ثبت ونیروی انسانی و زمانی کم تری اتلاف می شود.

غیاث‌یزدی همچنین گفت: با راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در اداره دامپزشکی بخش طارم سلفی این مشکل رفع شد و از این پس تمام اطلاعات، توسط همکاران دامپزشکی طارم سفلی درسیستم ثبت می‌شود.

وی در آخربیان کرد:در کنار راه‌اندازی سیستم GIS، اتوماسیون اداری هم در این بخش راه اندازی شده است که از این پس تمام مکاتبات اداری و درخواست‌ها سرعت چشم گیری خواهد داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.