فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان البرز با دستگيری سه قاچاقچی موادمخدر 6كيلو و 500گرم ترياك كشف كردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ ولي الله رسولي راد اظهار كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز پس از كسب خبر از فعاليت فردي در زمينه تهيه و فروش موادمخدر در شهر الوند تحقيقات فني و پليسي در اين زمينه انجام و طي يك معامله صوري نامبرده را با يك دستگاه خودروي MVHدر سطح شهر جهت فروش موادمخدر در حال تردد بود دستگير و در بازرسي از خودرو مقدار پنج كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف شد.

وي افزود: در اقدامي ديگر ماموران كلانتري 11الوند پس از اطلاع از تهيه و توزيع موادمخدر ترياك از سوي فردي در منزلش، پس از هماهنگي با مقام قضايي با ورود به منزل فرد مورد نظر و بازرسي از منزل مقدار 500گرم ترياك آماده فروش كشف و با ايجاد قرار صوري با همدستش كه از توزيع كنندگان موادمخدر ترياك بوده وي نيز دستگير كه از نامبرده نيز مقدار يك كيلوگرم ترياك كشف شد.

رسولي راد تصريح كرد: در اين اقدام سه نفر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز اعلام كرد: ريشه كن كردن معضل اعتياد كه زمينه ساز جرائم نيز است نياز به عزم همگاني داشته که از شهروندان تقاضا مي‌شود تا هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع موادمخدر را از طريق سامانه 128 و يا تلفن 110به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.