کلیسایی در آلمان برای جذب بیشتر جوانان، از طرفداران مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» دعوت کرد تا در مراسم روز یکشنبه شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، کلیسایی در پایتخت آلمان برای جذب بیشتر جوانان، از طرفداران مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» دعوت کرد تا روز یکشنبه در مراسمی با موضوع علمی-تخیلی شرکت کنند. 500 نفر از جوانان نیز به این فراخوان پاسخ دادند؛ برخی شمشیرهای نوری به دست آمدند و برخی با ماسک و لباس «دارت وادر». در این مراسم آهنگ فیلم جنگ ستارگان نیز نواخته شد.

دعوت از طرفداران فیلم «جنگ ستارگان» برای حضور در کلیسا + تصاویر

تعداد شرکت‌کنندگان در مراسم کلیسای زیون ، دو برابر بیشتر از تعداد نفراتی بود که یکشنبه‌ها به کلیسا می‌آیند.  کشیش لوکاس لودویگ می‌گوید: خیلی عالی ست که هنوز موضوعاتی وجود دارد که مردم به آن علاقه نشان می‌دهند. آن‌ها برای اینکه جزئی از برنامه کلیسا باشند، به ما اعتماد کردند، آن‌هم بدون آنکه مراسم حالت کودکانه یا فیلم جنگ ستارگان را به خود بگیرد. وی در ادامه اضافه می‌کند: در جنگ ستارگان برخی تصاویر مذهبی به چشم می‌خورد، مثل تصاویری از مسیح و شاید بعضی مذاهب دیگر. این نشان می‌دهد انجیل و کلیسا بخشی از فرهنگ ماست و هنوز اثربخش است و به طرق دیگر ترجمه می‌شود.


دعوت از طرفداران فیلم «جنگ ستارگان» برای حضور در کلیسا + تصاویر

دعوت از طرفداران فیلم «جنگ ستارگان» برای حضور در کلیسا + تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار