رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از اعطای گرنت پژوهشگران و فناوران کشور با رقم ۲۰ میلیون تومان خبر داد.

نصرت اله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران به پژوهشگران برتری که در عرصهٔ پژوهش انتخاب و به ما معرفی می‌شوند به ۱۵ نفر از آن‌ها گرنت پژوهشی ارائه خواهد داد. 

وی در ادامه تاکید کرد: رقم این گرنت پژوهشی ۲۰ میلیون تومان است که در اختیار پژوهشگران و فناوران قرار می‌گیرد تا کار پژوهشی انجام بدهند. 

ضرغام در خصوص تقویت بانک داوران تصریح کرد: تلاشمان این است که با اطلاع رسانی بیشتر و بهتر پژوهشگران و فناوران کشور از فعالیت‌ها، حمایت‌ها و نحوه و میزان حمایت‌های صندوق مطلع کنیم و این افراد در سامانه مورد نظر ثبت نام کنند. 

 رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران خاطر نشان کرد: از دانشگاه‌ها نیز خواسته می‌شود تا اسامی کل اساتید به همراه رشته و گرایش‌های آن‌ها را برای ما ارسال کنند تا بر اساس آن بانک داوران خود را افزایش بدهیم. 

ضرغام عنوان کرد: اگر قرار است پروژه‌ای سفارش بدهیم، در چهارچوب نیاز‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی کشور و یک‌شناختی از ظرفیت‌های علمی کشور که باید از این پروژه‌ها داشته باشیم خواهد بود. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.