«استیو وارن» درخصوص عملیات آزادسازی «رمادی» گفت با توجه به وضعیت مناطق مسکونی این شهر نبرد سختی در پیش است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی؛ «استیو وارن،» سخنگوی ارتش آمریکا گفت: کمین‌هایی که شاید داعش در شهر «الرمادی» کار گذاشته باشد نبرد را برای نیروهای عراقی سخت خواهد کرد.

وارن با اشاره به اینکه برآورد کردن مدت زمان لازم برای آزادی سازی الرمادی سخت است، گفت: برای خاتمه دادن به این کار نبرد سختی در الرمادی پیش رو داریم که ممکن است به طول بیانجامد زیرا این عملیات کوتاه مدت نخواهد بود.

وی تصریح کرد: البته این نبرد سختی خواهد بود زیرا الرمادی منطقه مسکونی است و خانه ها در این شهر بسیار به هم نزدیک هستند و خیابان ها نیز تنگ است در نتیجه اجرای عملیات نظامی در این شهر سخت خواهد بود زیرا فقط تعداد اندکی از نیروهای پیاده نظام می توانند وارد این مناطق شوند.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک بودن خانه ها به یکدیگر و تنگ بودن کوچه ها و خیابان ها امکان نصب کمین ها برای داعش به راحتی امکانپذیر است.

سخنگوی ارتش آمریکا در ادامه این مطلب افزود: داعش چندین ماه بر الرمادی تسلط داشته و این امکان برایش فراهم بوده است تا کمین هایی نصب کند و در این شهر مواد منفجره کار گذارد. این خطری برای نیروهای عراقی به شمار می رود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۲ دی ۱۳۹۴
اجرای عملیات رمادی برای آمریکائی ها سخت و آزاردهنده است ، چون عوامل داعشی آنها بایداز منطقه گورشان را گم کنند !!!!!
آخرین اخبار