سرمربى تيم واليبال بانك سرمايه گفت: تيم من با تمركز و جنگندگى بالا كار كرد و بدون شك شايسته پيروزى در اين ديدار حساس بوديم.

مصطفى كارخانه در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پس از پيروزى ٣ بر يك تيم بانك سرمايه در ديدار با شهردارى اروميه ، در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر واليبال گفت: نمايش تيم من در اين ديدار بسيار خوب بود. بازيكنانم با انگيزه و هدفمند كار كردند و اين موضوع سبب شد برنده اين ديدار حساس شويم. 
سرمربى تيم بانك سرمايه، تيمش را شايسته اين پيروزى دانست و افزود: خوشبختانه امروز بازيكنان هر آنچه كادر فنى از آن ها خواسته بود در زمين پياده كردند. ما در تلاش بوديم كه شكست دور رفت اين مسابقات مقابل اروميه را جبران كنيم كه خوشبختانه در اين راه موفق بوديم. 
وى درخصوص مصدوميت سيد محمد موسوى، سرعتى زن كلى پوش تيمش گفت: متاسفانه اين بازيكن تاثيرگذارمان را به دليل مصدوميت از ناحيه كمر در اين ديدار در اختيار نداشتيم. بايد تلاشمان را دوچندان مى كرديم تا با نمايش كم اشتباه، عدم حضور او را جبران كنيم. اميدوارم وضعيت اين بازيكن روز به روز بهتر شود تا دوباره او را در تركيب نيم خود داشته باشيم. 
كارخانه در پايان اظهار كرد: شهردارى اروميه تيم بسيار بزرگي است و از بازيكنان سطح بالا و كادرفنى با تجربه بهره مى برد. اما ما توانستيم با تمركز بيشترى كه نسبت به اين حريف داشتيم برنده اين مسابقه حساس شده و به جايگاه دوم جدول برگرديم. اميدوارم روند خوب تيم بانك سرمايه تا پايان فصل ادامه داشته باشد. 


انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار