سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: هیچ کدام از بازیکنانم در این مسابقه در حد و اندازه‌های خود نبودند.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست 3 بر صفر تیم شهرداری تبریز مقابل تیم سایپا، گفت: حریف ما امروز واقعا بهتر از ما کار کرد و شرایط بهتری از لحاظ فنی نسبت به تیم ما داشت. 

وی ادامه داد: بازیکنان من هم هیچکدامشان در این دیدار در حد و اندازه‌های خود نبودند. باید این دیدار را دقیق آنالیز کنیم و علت این عملکرد ضعیف را بفهمیم.

بناکار درباره جدا شدن آرش کشاورزی از این تیم و پیوستنش به شهرداری ارومیه گفت: چند جلسه را با این بازیکن برگزار کردیم اما او علاقه ای به ماندن درتبریز نداشت. از طرفی بازکن بلغاری تیممان هم به اردوی تیم ملی بلغارستان رفت و تقریبا از لحاظ مهره در شرایط بدی قرار گرفتیم. با این حال من به بازیکنانم اعتماد دارم و اطمینان دارم در ادامه نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال شهرداری تبریز افزود: از جهانگیر سیدعباسی ناراحت نیستم و بازیکنی که دلش با یک تیم نباشد را هم نمی‌توان  در تیم نگه داشت.

وی در پایان گفت: برای جانشین آرش کشاورزی دو گزینه مدنظر داریم که یکی از آن‌ها با هیچ تیمی قرارداد ندارد و اولویت ما هم همین گزینه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار