هفته نخست دور برگشت مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ تیم فجر شهید سپاسی شیراز در حساس ترین دیدار این هفته از رقابت ها موفق شد با یک گل مقابل میهمان خود خونه به خونه بابل به برتری دست یابد. 

تک گل زردپوشان شیرازی در این بازی را ایمان باصفا در دقیقه 90 نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 

شاگردان علی اصغر کلانتری با این برد و کسب 40 امتیاز پس از پیکان تهران در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفتند. 

در پایان دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل علی اصغر کلانتری سرمربی فجری ها از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و این پیروزی را به هواداران شیرازی تقدیم کرد. 

کلانتری در خصوص نیمه فصل دوم مسابقات هم گفت: برنامه های خود را به مدیرعامل تیم داده ام و قصد دارم بازیکنان جدیدی را برای حضوری پرقدرت تر به خدمت بگیرم اما از شرایط مالی تیم مطمئن نیستم و قرار است با رامتین سلیمان زاده هم که قراردادش با ما اتمام رسیده مذاکره کنیم . 

اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه بابل هم از عملکرد داور بازی انتقاد کرد و گفت در صحنه پنالتی هیچ اتفاقی نیفتاد و داور بازی اشتباه کرد و اگر مشابه این صحنه در بابل اتفاق می افتاد همه ما را متهم به ارتباط با داوران می کردند.  

گفتنی است هفته 22 لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با 21 روز تعطیلی ، پنج شنبه 24 دی ماه از سر گرفته خواهد شد و تیم فجر شهید سپاسی شیراز میهمان تیم صدر جدولی پیکان خواهد بود .
  
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.