مجلس سنای آمریکا در حال افزودن گروهی به تیم امنیتی خود، به‌منظور شناخت تهدیدات و اجرای اقدامات پدافندی علیه هکرها است.

تقویت امنیت و پدافند سایبری سنای آمریکابه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجلس سنای آمریکا در حال تقویت پدافند سایبری شبکه‌های خود است. بر اساس گزارش‌ها، مجلس سنا، زیرساخت‌های شبکه‌ی خود را بهبود بخشیده تا بتواند توانایی‌ها و ظرفیت‌های امنیت سایبری را تقویت کند.

گروهی از تحلیل گران تهدیدات سایبری، به شاخه‌ی امنیت فناوری اطلاعات این مجلس برای رسیدن به اهداف یادشده، افزوده خواهند شد. این گروه با تحلیل تهدیدات، سعی می‌کند تا به شاخه‌ی یادشده در اجرای امنیت سایبری هرچه فعال‌تر، کمک کند و اقداماتی را برای کاهش و نابودی حملات دشمن، انجام دهد. یکی از اعضای شاخه‌ی امنیت فناوری اطلاعات سنا، گفت: «ما شروع به عملیاتی کردن امنیت سایبر کرده‌ایم. اکنون زمانی نیست که شما فقط تکیه بدهید، باید هم‌اکنون به‌صورت آفندی عمل کرد.»

همچنین گروه جدید، وظیفه‌ی شناسایی آسیب‌پذیری‌های جدید امنیتی و فهم بهتر دشمنان امنیت سایبری را دارد. این گروه با طراحی راهبردهایی، در تلاش است فعالیت‌های هکرهایی را که به دنبال نقص‌های امنیتی هستند، خنثی کند.

کارشناسان امنیتی میگویند ساختمان کاپیتول (محل برگزاری جلسات کنگره‌ی آمریکا) روزانه هدف حملات هکرها، قرار می‌گیرد و مسئولان فنی، این حملات را خنثی می‌کنند. شایان‌ذکر است مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا، هر دو در تلاش برای تقویت امنیت سایبری، هستند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع: سایبربان


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار