معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، از امدادرسانی به ۱۵۰ مسافر در محور ارتباطی بازفت و گردنه چری توسط نیروهای امدادی هلال احمر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ برومند جهانگیری گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در 48 ساعت گذشته  به ۱۵۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در محور ارتباطی بازفت و گردنه چری شهرستان کوهرنگ امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات امدادی، پتو، مواد غذایی و کنسرو در اختیار مسافران قرار گرفت افزود: برخی از این مسافران نیز در پایگاه امدادی هلال احمر شهرستان اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هم اکنون 400 امدادگر و نجاتگر تخصصی هلال احمر در قالب طرح امداد و نجات زمستانی و به منظور ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری به مسافران در 27 پایگاه ثابت، سیار و کوهستانی در جاده های سراسر استان بویژه گردنه های سخت گذر و برفگیر مستقر و آماده باش هستند.

جهانگیری تأکید کرد: مسافرانی که قصد سفر به مناطق برف گیر و گردنه های مرتفع استان چهارمحال و بختیاری را دارند باید با تجهیزات کامل و ضروری مانند زنجیر چرخ، لباس زمستانی، مواد غذایی، پتو و ... همراه داشته و خودروی آنها دارای سوخت کافی باشد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.