بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: رحمانی هم به لحاظ اخلاقی و هم فنی یکی از بازیکنان خوب کشورمان است و امیدوارم مشکل وی حل شود.

محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگا حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: تراکتورسازی بعد حذف از جام حذفی  فرصت بزرگی را از دست داد و ما امید داریم که در نیم فصل دوم جایگاه واقعی خود را بدست آوریم.
 
وی در ادامه افزود: مقابل نفت بازی سختی داریم و باید در نیم فصل دوم اشتباهات را  به حداقل برسانیم تا بتوانیم تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم که به طور قطع نیم فصل دوم تراکتور را عاری از اشتباه خواهید دید.

ایران پوریان در مورد حضور نفرات جدید در تیم گفت: بدون شک حضور نفرات جدید باعث ترقی و پیشرفت این تیم خواهد شد، زیرا تجربه لازم را برای کسب نتیجه دلخواه دارند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره مشکل بختیار رحمانی تصریح کرد: رحمانی یکی از بازیکنان خوب و با اخلاق فوتبال کشورمان است، وی در موفقیت های تراکتور نقش کلیدی داشته و به هیچ وجه کم کاری نکرده، برای موفقیت تیم عرق ریخته است  و نباید نسبت به وی کم لطفی شود .

وی اضافه کرد: امیدوارم هرتیمی که انتخاب می کند بتواند موفقیت لازم را کسب کند زیرا لیاقت آن را دارد، به نظر من مسئولان مشکل وی را حل کنند تا آرامش را به وی برگردانند .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۵ دی ۱۳۹۴
بختیار نوکر بی اختیار
آخرین اخبار