سیاوش بختیاری‌زاده در تلاش است روز‌های خوش گذشته را به تیم استقلال اهواز برگرداند.

بختیاری‌زاده به دنبال بازگشت روز‌های خوش اهواز
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حدود 10 روز مانده به آغاز لیگ پانزدهم بود که مسئولان باشگاه استقلال اهواز اعلام کردند سکان هدایت تیم فوتبالشان را سیاوش بختیاری‌زاده بر‌عهده دارد.

بختیاری‌زاده که فرصت چندانی برای آماده‌سازی تیمشان نداشت تمام ظرفیت خود را به کار گرفت تا بتواند تیم خوبی را راهی این رقابت‌ها کند.

وی برای تکمیل تعداد بازیکنان تیمش مجبور بد از برخی جوانان مستعد بومی، آزمون بگیرد. به هر شکلی که بود، بختیاری‌زاده استقلال اهواز را مهیای رقابت‌های لیگ پانزدهم کرد.

در بازی نخست بختیاری‌زاده توانست یک تساوی ارزشمند را مقابل صبای قم و علی دایی کسب کند. دیداری که امید‌ها را به هواداران و بازیکنان آبی‌پوش اهوازی بر‌گرداند.

در هفته دوم استقلال اهواز با تک‌گل محمد غلامی و درخشش پرویز کریمی دروازه‌بان آبی‌ها از سدّ سیاه‌جامگان گذشت. دیداری که توقع هواداران استقلال را از تیمشان بسیار بالا برد. کریمی در این دیدار هم دروازه خود را بسته نگه داشت.

بختیاری‌زاده درباره این دو بازی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با کسب چهار امتیاز در دو مسابقه توقع هواداران ما بالا رفته است. امیدوارم این اتفاق باعث بر‌هم خوردن تمرکز بازیکنانمان نشود. اما این اتفاق رخ داد و در هفته سوم رقابت‌ها استقلال اهواز مقابل تیم ملوان در رشت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و همچنین در دیدار پر‌حاشیه مقابل استقلال تهران با نتیجه دو بر یک نتیجه را واگذار کرد تا جایگاهش متزلزل گردد.

استقلال اهواز در هفته پنجم بازیش با نفت به تعویق افتاد و در هفته ششم یک تساوی ارزشمند مقابل ذوب‌آهن به دست آورد. اما دو شکست پیاپی مقابل گسترش فولاد تبریز و راه‌آهن یزدان و دریافت هفت گل، منجر به اخراج بختیاری‌زاده شد.

حالا با بازگشت وی پس از پایان نیم‌فصل لیگ پانزدهم هواداران، مسئولان، بازیکنان و حتی خود بختیاری‌زاده به دنبال فراموشی روز‌های تاریک و بازگشت روز‌های خوش مانند پیروزی مقابل سیاه‌جامگان و تساوی مقابل صبا است.

کاری که با وجود شرایط فعلی باشگاه استقلال اهواز بسیار دشوار است.

باید دید آیا محبوبیت بختیاری‌زاده میان هواداران و بازیکنان می‌تواند کمک وی برای شکاف مشکلات خواهد بود؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار