کار ناپسند آبی ها در جذب بازیکن/ آبی های تبریز گله مند از تماس با شجاعی

مسئولان گسترش از نحوه جذب بازیکن توسط استقلالی ها گله مند بودند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید در دنیای امروز فوتبال دیگر این نکته جا افتاده باشد که هرچیزی قانون دارد واین قانون است که تعیین می کند که حق با چه افرادی بوده است . در بعد فوتبال و خصوصا جذب بازیکن نیز تابع قوانین و مقررات است که عدول از آن باعث رنجش گروهی یا گروههای دیگر می شود . در قانون جذب بازیکن زمانی بازیکن با تیمی قرارداد دارد تماس با وی کار ناپسندی است که موجب دلخوری می شود.

اینکه باشگاه بزرگی چون استقلال با قدمت فراوان هنوز به قانون اولیه جذب بازیکن واقف نیست، می تواند دلخوری گسترشی ها به جا باشد. چرا که تماس مستقیم با شخص بازیکن بی اعتنایی به مسئولان گسترش است.

ماجرا از این قرار است که مسئولان استقلال با تماس مستقیم با داریوش شجاعیان خواهان جذب وی شده اند . که باعث گله مندی گسترشی ها شده است .

آذرنیا : استتقلال باید به ما نامه می داد/ داریوش دوسال با ما قراداد دارد 
حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: البته اینکه استقلال با داریوش شجاعیان صحبت کرده کار حرفه ای و درستی نیست، وی با ما دوسال قرارداد دارد .

وی در ادامه افزود: اگر استقلال خواهان جذب بازیکن بود باید به ما نامه ای ارسال می کرد اما این کار را انجام نداد .

آذرنیا یادآور شد: استقلال تیم بزرگی است و اگر خواهان جذب بازیکنی بودند باید از طریق باشگاه عمل می کردند، درواقع ما گله مندیم که چرا باشگاهی چون استقلال به ما بی توجه بوده و مستقیم سراغ خود بازیکن رفته است زیراماباید تمرکزمان روی بازی باشد .

نامه گسترش به سازمان لیگ 
گفته شده گسترشی ها به سازمان لیگ اعتراض کرده اند؛ آذرنیا نیز در این خصوص اظهار داشت: ما در واقع اعتراض نکرده بودیم اما در نامه ای واقعیت ها راتوضیح دادیم شما می دانید بازیکنان خارجی ما بلیط گرفته بودند چون قرار بود بازی ها  پنج شنبه برگزارشود اما به تعویق می افتد واقع همه تیمها متضرر می شوند ما فقط درخواست کردیم بیشتر رسیدگی شود .


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۶ دی ۱۳۹۴
از 4تقلالی جماعت نباید بیشتر از این انتظار داشت بالاخره فرهنگ باید یه جایی خودشو نشون بده یانه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ دی ۱۳۹۴
از کیسه کش جماعت بیشتر از این انتظار نمیره!!!!
آخرین اخبار