رییس سازمان لیگ گفت: در صورت تعطیلی مدارس بازی ها برگزار نخواهد شد، در غیر اینصورت شاهد برگزاری بازی ها هستیم.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تعطیلی بازی های فردای لیگ به دلیل آلودگی هوای تهران اظهار کرد: با توجه به قوانینی که ما داریم کمیته پزشکی فدراسیون و سازمان لیگ درصورتی که تشخیص دهند بازی برای بازیکنان آسیب می رساند به طور حتم بازی ها را لغو می کنند.

وی در ادامه افزود: اینکه بگوییم که تعطیلی فعالیت ورزشی خصوصا فوتبال به کمیته اضطرار بستگی ندارد حرف درستی نیست،باید این مهم از طریق کمیته پزشکی فدراسیون و سازمان لیگ به اطلاع مابرسد که برای ما تعطیلی توجیه پذیر باشد. 

تاج ادامه داد: تاکنون هیچ گونه اطلاعی از تعطیلی فعالیت ورزشی گزارش نشده است و ما منتظر نتیجه گزارش جلسه کمیته اضطرار هستیم که به طور قطع نماینده کمیته پزشکی فدراسیون در آن حضور دارد.

رییس سازمان لیگ بیان کرد: اگر مدارس باز باشد ما بازی ها را برگزار می کنیم، در واقع برگزاری بازی ها به تعطیلی مدارس بستگی دارد. زمانی که مدارس باز باشد چرا ما درغرب تهران یک بازی را تعطیل کنیم؟! شما می دانید در روزهای پیش تمرینات انجام شده است و مشکلی پیش نیامده است.

وی در پایان یاد آوری کرد: جا دارد از تلاش باشگاه های کشور که همکاری لازم را با برنامه های سازمان لیگ داشته اند تشکر کنیم. باید بازی ها طبق برنامه قبلی برگزار شود تا دیدارهای تیم ملی امید و بزرگسالان در آرامش برگزار شده و لطمه ای به باشگاه ها و تیم ملی وارد نشود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار