آمارها نشان می دهد که تیم فوتبال منچستریونایتد با سرمربی هلندی خود بدترین نتایج 54 سال اخیر را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان منچستر یونایتد با هدایت لوئیس فن خال همچنان اوضاع نامساعدی دارد ، این تیم با شکست 2-0 شنبه شب دربرابر استوک سیتی ،چهارمین شکست پی در پی خود را متحمل شد.

همچنین این مسابقه هفتمین بازی بدون پیروزی شیاطین سرخ  بود و این تیم در 14 مسابقه خود از اواسط ماه اکتبر فقط سه پیروزی به دست آورده است.

آمارها هم نشان می دهد منچستریونایتد دچار افت فاحشی شده است: شکست در برابر ولفسبورگ، بورنموث، نورویچ سیتی و استوک سیتی در چهار بازی اخیر، بدترین عملکرد این تیم در یک فصل،پس از سال  1961  بوده است.

از اکتبر تا نوامبر 1961 منچستر یونایتد در چهار بازی شکست خورد و حتی یک تساوی هم نتوانست کسب کند. این آمار تکان دهنده است، پس از آن آخرین باری که این تیم چهار بازی پیاپی شکست خورد بین ماه مه و اوت سال 2001 بود ،اما این بازی ها در دو فصل جداگانه بود.

از نظر گلزنی نیز آمار کنونی یونایتد بدترین عملکرد این تیم در 26 سال اخیر است.

در این فصل میانگین گلزنی منچستر یونایتد در هر بازی فقط 1.22 بوده است و بدترین میانگین گلزنی این تیم  نیز1.21 بود که در 1989-1990 ثبت شد، اگر یونایتدها به همین منوال پیش بروند میانگین گلزنی آنها از کمترین میانگین این باشگاه نیز پایین تر خواهد آمد. البته پس از سال1990 این نسبت در هر فصل بهتر شد ، اما تیم فن خال نشانه هایی از بهبودی را نشان نمی دهد. 

تیم فن خال در خط دفاع هم مشکلاتی دارد. دو شکست متوالی 2-1 به بورنموث و نورویچ به همراه شکست 2-0 مقابل استوک اولین سه شکست پی در پی  با دو گل خورده، پس از سپتامبر 2010محسوب می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار