تحقیقات نشان می دهد که در میان باشگاه های لیگ برتری چلسی بیشترین تماشاگر خارجی را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مطالعه جامع از تماشاگران خارجی حاضر در ورزشگاه های محل برگزاری رقابت های لیگ برتر نشان می دهد که چلسی بیش ازدیگر باشگاه های بزرگ لیگ برتری، تماشاگر خارجی دارد.
بررسی بلیط فروشی رقابت های لیگ جزیره نشان داد که در فصل گذشته( 2015/2014 )28 درصد از خارجیانی که برای تماشای بازی های لیگ برتر بلیط خریداری کردند، به تماشای مسابقات چلسی رفته اند. 
بر همین اساس پس از چلسی ، آرسنال با بیش از 26درصد و منچستر یونایتد با تقریبا 16 درصد در رتبه های دوم و سوم جذب تماشاگر خارجی قرار داشتند. 
آمریکایی ها بیشترین تماشاگران خارجی لیگ برتر بودند و تنها اتباعی بودند که در رقابت های هر هفته در بین سه ملیت خارجی پرتعداد حاضر در ورزشگاه ها قرار داشتند.
آسیایی ها نیز از دیگر تماشاگران خارجی پرتعداد لیگ برتر بودند.
در 80 درصد ازبازی های لیگ برتر، حداقل یکی از سه کشور ژاپن، کره جنوبی و هنگ کنگ در جمع سه کشوری بودند که بیشترین تماشاگر حاضر در لیگ جزیره را داشت.
در ورزشگاه امارات،ورزشگاه اختصاصی آرسنال که هدایت آن را آرسن ونگر فرانسوی بر عهده دارد، بیشترین تعداد تماشاگران خارجی (17.1 درصد) فرانسوی بودند. 
بررسی تماشاگران چهار لیگ معتبر اروپا در فصل 2015/2014 نشان داد تماشاگران19 کشورخارجی، رقابت های لالیگا را دنبال می کردند.
درمیان تماشاگران خارجی حاضر در لالیگا ،انگلیسی ها با 12.3 درصد بیشترین تماشاگران خارجی در نیوکمپ را تشکیل می دادند، در حالی که بیشترین تماشاگران خارجی حاضر در ورزشگاه رئال مادرید، سانتیاگو برنابئو،(11.8 درصد) فرانسوی بودند.
در همین حال، 37.5 درصد ازتماشاگران 3 کشوری که بیشترین تماشاگر را در رقابت های سری آ داشتند، ژاپنی بودند. 
همچنین تماشاگران ژاپنی در بوندسلیگای آلمان نیز حضور گسترده ای داشتند، در بیش از نیمی از رقابت های باشگاه های لیگ آلمان ( 55.6 در درصد) ژاپنی ها بیشترین تماشاگران خارجی بودند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار