کاله مازندران و متین ورامین در آمل به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛دو تیم کاله مازندران و متین ورامین در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل تحت عنوان هفته سیزدهم و هفته دوم از دور برگشت والیبال ساعت 17عصرامروز در حالی به مصاف یکدیگر میروند که تیم آمل در صدد جبران شکست خود در دور رفت مقابل این تیم می باشد.

کاله در هفته دوم از دور رفت در سالن شهید گل عباسی شهر ورامین بازی را با احتساب نتیجه نزدیک 3 بر 2 بازی را واگذار کرد.

امیدواریم با حضور پرشور هواداران استان مازندران و شهرستان آمل در تالار والیبال آمل مثل همیشه حامی والیبال آمل باشند و عرصه را بر بازیکنان خوب تیم ورامین تنگ کنند تا تیم ورامین با استرس بیشتر بازی را دنبال کنند تا تیم آمل از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرد و پیروز میدان باشد.

تیم آمل با برد در این بازی حساس و نسبتا سخت حتی میتواند یک پله صعود هم داشته باشد و به رده هفتم برود و از رده هشتمی تا حدودی فرار کند و در صورت باخت هم امکان دارد یک پله سقوط داشته باشد و به رده نهم برود.

تیم ورامین دارای بازیکنان و کادر فنی خوبی میباشد و حتی میشود گفت که روی کاغذ دارای برتری نسبی هستند و در مقابل تیم آمل بارها و بارها نشان داده است که حتی با دست خالی هم میشود تیم های بزرگ را بازنده راهی شهرشان کرد..

در این بازی قضاوت بر عهده آقایان علیرضا قریب داور اول و مرتضی اعلایی داور دوم میباشد و نظارت این بازی حساس بر عهده محمد حسین شفقی میباش

همچنین تیم کاله آمل در هفته چهاردهم در روز یکشنبه هفته آینده 13 دیماه از ساعت 17 در استان هرمزگان و شهر بندر عباس مقابل آلومینیوم المهدی هرمزگان قرار میگیرد که امیدواریم تیم آمل با برد در بازی فردا و روز یکشنبه هفته آینده بتواند جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد و تا حدودی جایگاه خود را تثبیت کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: کاله ، والیبال ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.