جشنواره فیلم های بین المللی علمی آموزشی و پرورشی رشد اسفند امسال در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره فیلم های بین المللی علمی – آموزشی و پرورشی رشد از 15 الی 20 اسفند در استان خبر داد.

محمد قنبری گفت: جشنواره فیلم رشد، باعث ارتقای جایگاه فیلم های علمی- آموزشی و تربیتی می شود و با بهره گیری از صنعت سینما و تکنیک های سینمایی روز دنیا در تبادل فرهنگ در بین اقوام و ملیت های مختلف با توجه به بین المللی بودن آن و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و آشنایی با تحولات جهانی نقش مهمی را ایفا می کند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش مازندران افزود: زمان دقیق برگزاری چهل و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های علمی- آموزشی و تربیتی رشد در استان با تأیید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از روز شنبه پانزدهم اسفند 94 به مدت یک هفته است. شایسته است نسبت به هماهنگی و برنامه ریزی مناسب جهت آماده سازی مکان برای اکران فیلم ها اعم از کانون ها، مجتمع ها، مدارس و... تمهیدات لازم صورت گیرد. همچنین یادآور شدند که سال قبل بیش از 200 هزار نفر دانش آموز، معلم و خانواده از این فیلم ها دیدن کردند.

به گفته وی با طرح موضوع در جلسات شورای آموزش و پرورش، از ظرفیت و امکانات سایر دستگاه ها و ادارات شهرستان منطقه استفاده شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.