رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: میدان بار کرمانشاه پس از جانمایی نهایی، ظرف9 ماه ویا حداکثر یک‌ساله احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از کرمانشاه ؛به گفته رضا رحیمی انتخاب نهایی مکان به خود اتحادیه و میدان‌داران واگذار شده است ، و چون امکان کمک مالی به میدان‌داران نیست، انتخاب نهایی را به خود آنها واگذار کردیم که بهترین محل را انتخاب کنند تا بعدا اما و اگر پیش نیاید.

وی با بیان اینکه برآورد دقیقی از هزینه‌های احداث میدان بار انجام نشده، یادآور شد: چون ساخت و ساز خیلی زیادی مورد نیاز نیست، ساخت میدان بار جدید 9 ماهه یا ظرفیک‌سال به اتمام خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: البته میدان‌داران محل قبلی خود را می‌فروشند و در میدان بار جدید برای خود غرفه می‌خرند.

رحیمی میدان بار جدید را میدان باری مدرن و مجهز به امکانات روز دانست و عنوان کرد: این میدان بار به سیستم‌های توزین جدید مجهز خواهد شد و امکانات مدرنی را برای میدان‌داران و مردم فراهم می‌کند.

گفتنی است: میدان بار فعلی کرمانشاه حدود 40 سال قدمت دارد و چندین سال است که موضوع جابجایی آن مطرح شده، اما هنوز بر سر مکان آن توافقی صورت نگرفته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: کرمانشاه ، میدان ، بار ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.