معاون استاندار گفت:کارآفرینی و کارآفرینان نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت اقتصادی جوامع مختلف ایفا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حاتمی گفت:تجارب کشورهایی مانند ژاپن، کره جنوبی، مالزی و هند نشانگر فعالیتهای چشمگیر کارآفرینانی بوده است که امروز به توسعه یافتگی کشور خود می بالند.

وی افزود:باید توجه داشت که کارآفرینان تنها به ایجاد فرصتهای شغلی جدید نمی پردازند بلکه با ساختار، تفکر، تحرک و فرهنگ لازم دست به تخریب خلاق می زنند تا از دل شیوه های کهن به پیشرفت و خلاقیت برسند و به همین دلیل است که دنیا بر روی کارآفرینی بعنوان یک سرمایه عظیم حساب باز می کند و کارآفرینان جایگاه خاصی در جوامع خود دارند.

معاون استاندار گفت:وضعیت بیکاری استان نیازمند نسخه های درمانی مختلفی است که توجه به کارآفرینی و خلاقیت یکی از این راهکارهاست و از همین رو در بحث کارآفرینی بسیار جدی و مصمم هستیم و از تمام ظرفیت هایی که می تواند در این راه به تقویت فرهنگ کارآفرینی کمک کند استفاده خواهیم کرد.

حاتمی افزود:استان کرمانشاه در زمینه شرکت های دانش بنیان رتبه هفتم کشور را دارد و این کانون باید بتواند از این فرصت خوب استفاده نماید و با آن ارتباط برقرار کند که مطمئنا چشم انداز مثبتی را در پیش روی خواهد داشت.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کرمانشاه ، وضعیت ، دولتی ، نسخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.