رییس اداره راه و شهرسازی شوش از برخورد 16 دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور شوش- اهواز و تصادف زنجیره ای خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ احمد ناصر گفت: این حادثه که در کیلومتر 50 باند رفت جاده شوش به سمت اهواز رخ داد، موجب آتش گرفتن 6 دستگاه خودرو شد که با اقدام ماموران آتش نشانی اعزامی از شهرهای اهواز، شوش و الهایی آتش مهار شد.

وی میزان خسارت وارده به این خودروها و نیز جاده را بیش از 60 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بر اثر آتش سوزی خودروها از جمله تریلر حامل خودرو و تریلر نفت کش به بیش از 1 هزار متر مربع از آسفالت جاده خسارت وارد شده است.

ناصر خاطر نشان کرد: این تصادف زنجیره ای موجب اختلال در تردد خودروها در باند رفت جاده شوش - اهواز برای چند ساعت شد که با تلاش ماموران راهداری اداره راه و شهرسازی شوش، آتش نشانی و سایر دستگاه های امدادی خودروهای حادثه دیده از مسیر جا به جا و جاده نیز شستشو شد و تردد خودروها از ساعت 14 به حالت عادی بازگشت.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شوش کاهش دید ناشی از مه آلودگی هوا و کاهش سرعت و توقف خودروها برای عبور از کنار تریلر واژگون شده حامل گچ را سبب برخورد 2 دستگاه تریلر حامل خودرو و نفتکش و بروز این حادثه بیان کرد.

وی اظهار داشت: در این تصادف 4 دستگاه خودروی صفر کیلومتر که بر روی تریلر در حال حمل به اهواز بودند دچار حریق شدند و 2 دستگاه خودروی سواری نیز که بین 2 دستگاه تریلر گرفتار شده بودند نیز آتش گرفتند.

شایان ذکر است که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت و 2 مصدوم حادثه توسط خودروهای عبوری به پایگاه امداد جاده ای شاوور منتقل و تحت درمان قرار داده شدند.

جاده شوش - اهواز از جمله جاده های ترافیکی استان خوزستان به طول 110 کیلومتر بخشی از جاده ترانزیتی جنوب - تهران است که بخش زیادی از محموله های بنادر جنوب کشور از این جاده جا به جا می شوند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.