مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبادان؛ سبد غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مسعود رحیمی با به اقدامات حمایتی در رابطه با کودکان مبتلا به اختلال سوء تغذیه اشاره کرد و اظهار داشت: به همین منظور کمیته امداد اقدام به اعطای سبد غذایی به جامعه مذکور کرده است.

وی تصریح کرد: طی 3 ماهه دوم امسال بیش از 563 میلیون ريال اعتبار در این زمینه اختصاص داده است.

رحیمی افزود : کودکانی که از نظر وزن و قد و شاخص‌های تغذیه دچار مشکل هستند توسط مراکز بهداشتی درمانی شناسائی و به این نهاد معرفی می‌شوند و در صورت شرایط لازم خدمات مورد نیاز به آنان ارائه می گردد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبادان گفت: علاوه بر کودکان تحت حمایت این نهاد سایر کودکان محروم و نیازمند شهرستان نیز پس از شناسایی زیر پوشش سبد غذایی کمیته امداد قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه علاوه بر ارائه سبد غذایی برای درمان این کودکان نیز حمایت‌های لازم توسط این نهاد صورت می‌گیرد اذعان داشت: این سبد‌های غذائی زیر نظر کارشناسان تغذیه مراکز بهداشت و بر اساس وضعیت جسمانی کودکان مشخص می‌شود و خانواده این کودکان می‌تواند این سبدهای غذائی که شامل‌ گوشت، روغن و حبوبات می‌شود را از فروشگاه‌های طرف قرار داد تهیه کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.