درسومین روز از جشنواره تئاترمنطقه ای معلولان کشور،خلیج فارس در بندرعباس صبح امروز ۳ نمایش به روی صحنه رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس؛ دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس گفت : هر سه این نمایش ها با نامهای زن طلبون به کارگردانی مهدی محمدی ، فقط یک بچه فلج به کارگردانی محسن چاهشوری و اورناس به کارگردانی کاظم ارجمند نیا از بوشهر است.

سمیره دیناری افزود :نمایش بازمانده به کارگردانی معصومه عموری از اهواز ، همه فرزندان زمین به کارگردانی سحر مرادی از شیراز و کارگاه از ایده تا اجرا عصر امروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به روی صحنه می رود .

وی گفت : فردا نیز نمایش های روز ناشنوا به کارگردانی غلامرضا سبیلی از آباده ، آواره به کارگردانی محمد بیژنی نسب از فسا و مکعب به کارگردانی حسن ذاکری از میناب و در راه آبادی به کارگردانی سید صالح زینی پور از یاسوج از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۹ و سی بر روی صحنه می رود.

 دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر معلولان خلیج فارس افزود : در این جشنواره نمایش ها دربخش صحنه ای (جسمی حرکتی- روشندلان)،بخش خیابانی و کودک و نوجوان شرکت دارند .

سمیره دیناری گفت : در روز پایانی این جشنواره از هر بخشی یک گروه نمایشی برتر میشود و گروه های برتر نمایشی به جشنواره بین المللی مهر آیین با حضور کشورهای اروپایی و آسیایی راه می یابند.

پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان خلیج فارس هشتم دی درفرهنگسرای طوبی و پلاتو آفتاب بندرعباس به کار خود پایان می دهد . جشنواره تئاترمنطقه ای معلولان کشور با حضور ۱۶ گروه نمایش از استانهای هرمزگان ، خوزستان ،فارس ، بوشهر و کهگیلویه بویر احمد به میزبانی بندرعباس در حال برگزاری است .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.