سرپرست باشگاه تیراندازی بعثت گفت: رئیس هیئت تیراندازی تهران از زمان ریاستش در این نهاد وعده‌هایی داده بود که تاکنون به هیچ یک از آنها عمل نکرد.

محمدعلی مهربان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت تصمیم مجمع تیراندازی برای برکنار رئیس هیئت تیراندازی تهران بیان کرد: از زمان نژاد فلاح، میز ریاست هیئت تیراندازی استان تهران با تحولات متعددی روبرو شده است و افراد زیادی به عنوان سرپرست این نهاد انتخاب شده‌اند تا اینکه ذاکری به عنوان رئیس هیئت تیراندازی استان تهران انتخاب شد.
 
وی افزود: از زمانی که ذاکری به عنوان رئیس هیئت تیراندازی استان تهران منصوب شد قول‌هایی را به باشگاه‌های تیراندازی داده بودند که متاسفانه بعد از گذشت 13 ماه هیچ یک از قول‌های وی عملی نشد و تغییر در تیراندازی تهران به وجود نیامد.
 
سرپرست باشگاه بعثت گفت: ذاکری گفته بود در همه مناطق تهران یک سالن تیراندازی دایر و سلاح‌های مورد نیاز را نیز تامین می کند اکنون نه تنها این کارها عملی نشد بلکه باشگاه‌های تیراندازی در تهران یکی پس از دیگری تعطیل می شوند.
 
وی افزود: یکی دیگر از دلایل تصمیم مجمع این است که ذاکری از افراد غیر تخصصی در پست های مهم استفاده می کند که هیچ ارتباطی با تیراندازی ندارند، با بروز این اتفاقات 11 مجمع تیراندازی درخواستش را به فدراسیون به صورت مکتوب اعلام کرد، ضمن اینکه فقط 10 روز فرصت برای تشکیل مجمع باقی است.

وی در پایان گفت: تیراندازی رشته پرمدالی است و در تمام دنیا دولت‌ها به این رشته کمک می کنند در برخی کشورها حتی فقط نظامیان در این رشته حضور دارند و بحث استراتژیکی آن مطرح است، بنابراین به دلیل مشکلاتی که این اواخر روی داده است مجمع به این نتیجه رسید که رئیس هیئت تیراندازی را از سمتش عزل کند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار