معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: نیروی انتظامی از تردد کمباین و تراکتورهای فاقد پلاک در سطح استان اردبیل جلوگیری می‌کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اصغر پرتوی اظهار کرد: با توجه به ضرورت شماره‌گذاری مکانیزاسیون کشاورزی به ویژه تراکتور و کمباین که جزو اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی بوده، در سطح استان با هماهنگی معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور فرماندهی نیروی انتظامی استان این خدمات برای ارائه تسهیلات به صاحبان مکانیزاسیون کشاورزی همچنان ادامه دارد که از مزایای آن می‌توان به صدور کارت سوخت و سند مالکیت رسمی بنام مالک تراکتور و کمباین اشاره کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی از سال 92 آغاز شد و تعداد زیادی از کشاورزانی که مدل تراکتور و کمباین‌هایشان بین سال‌های 81 تا 89 بود، با مراجعه به مراکز خدمات و یا مدیریت جهاد کشاورزی محل سکونت خود اقدام به شماره‌گذاری و دریافت سند مالکیت کردند.

پرتوی در مورد تکلیف آن دسته از کمباین‌ها و تراکتورهایی که شماره گذاری نشده‌اند، افزود: دولت بر اساس هماهنگی‌های لازمی که با وزارت جهاد کشاورزی و فرماندهی نیروی انتظامی سراسر کشور انجام داده، تصمیم گرفته شده است از تردد این دستگاه‌ها که شماره گذاری نشده و یا عمر مفید آنها بیشتر از 13 سال تمام است تا پایان سال 94 جلوگیری شود.

وی در مورد نحوه حمایت از آن دسته از کشاورزانی که عمر مفید دستگاه‌های آنها بیشتر از 13 سال است، گفت: این دسته از کشاورزان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی به مدیریت‌های جهاد کشاورزی محل سکونت خود مراجعه کرده و اقدام به نوسازی آن کنند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، تردد ، فاقد ، پلاک ، کمباین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.