مدیر بازرسی اتاق اصناف همدان گفت: بیش از ۸۰۰ واحد صنفی در سطح شهر همدان مورد بازرسی اتاق اصناف قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حاتم جهانگیری اظهارکرد: واحدهای متخلف سطح شهر همدان در بازرسی‌های اخیر بیش از ۲۰ میلیون تومان جریمه شدند.


وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها در حوزه میوه‌و تره بار، آجیل و خشکبار، شیرینی، خوارو بارو گوشت و مرغ انجام گرفته است، تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ واحد میوه فروشی به دلیل تخلفاتی از جمله گران‌فروشی، تقلب، عدم ارائه فاکتور و صورت‌حساب جریمه شدند.

رئیس بازرسی اتاق اصناف همدان عنوان کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در اصناف مختلف در گرانفروشی، درج نکردن قیمت، فاکتور ارائه نکردن و کم فروشی بوده است.

جهانگیری با بیان اینکه واحدهای عرضه‌کننده میوه مجازهستند ۱۵ تا ۲۰ درصد سود برای کالا در نظر بگیرند، خاطرنشان کرد: بیشترین تخلف در واحدهای میوه فروشی گران فروشی بود که بیش از ۱۰۰ واحد جریمه شده و اخطار پلمپ نیز گرفته‌اند.

وی با اشاره به بازرسی از میدان‌بار همدان نیز گفت: بازرسی از میدان بار همدان نیز در روزهای گذشته صورت گرفت و بیشترین تخلف در این بخش عدم صدور فاکتور بود. وی یادآور شد: تمامی واحدهای عرضه آجیل و خشکبار در سطح شهر همدان مورد بازرسی قرار گرفتندکه ۲۵ واحد به دلیل تخلف جریمه شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: همدان ، بازرسی ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.