تهیه کننده اثر گفت: بهترین وسیله برای انتقال پیام به کودکان و نوجوانان انیمیشن است که متاسفانه این امر در کشور جدی گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جعفری هزینه تولید این انیمیشن بلند را نزدیک به دو میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: کشور لبنان تنها در بخش سرمایه گذاری این فیلم شرکت داشته و تولید به طور کامل در ایران انجام شده است.


وی، میزان فروش این فیلم تا روز 5 شنبه سوم دی ماه را دو میلیارد و 610 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این میزان فروش از نمایش فیلم در 15 سالن در تهران و 35 سال در شهرستان حاصل شده است.

وی با بیان اینکه این فیلم با 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی عرضه شده است افزود: این فیلم علاوه بر ایران تاکنون در کشورهای کویت، لبنان و انگلیس به نمایش درآمده و با استقبال خوبی نیز مواجه شده است به طوریکه طبق اخبار رسیده در لبنان جزء 8 فیلم پرفروش 2015 این کشور بوده است و در کویت هم اکران فیلم 3 هفته تمدید شده است همچنین در انگلیس زمان نمایش فیلم سالن خالی وجود نداشته است.

مدیر تولید شاهزاده روم هم با ارائه روند کلی از ساخت انیمیشن گفت: 50 سال است آمریکا قطب انیمیشن دنیاست و ذائقه مخاطب به این نوع انیمیشن عادت کرده است ، در ساخت این فیلم سعی کردیم شکل و شمایل کار را به همان شیوه ارائه دهیم تا مخاطب غافلگیر نشود.

پاکدل با بیان اینکه پیش تولید این اثر دو تا سه ماه طول کشید، گفت: به دنبال این بودیم که سریعتر این اثر را به روی پرده سینما برود و علی رغم آثار خارجی که ساخت آنها بیش از پنج سال به طول می انجامد، "شاهزاده روم"  در طول 15 ماه تولید شد.

پاکدل گفت: تلاش بر این بود که این اثر علاوه بر جذابیت بصری ذهن مخاطب را نیز درگیر کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

پاکدل با بیان اینکه صنعت انیمیشن در کشور ما نوپاست افزود: نمی توان این کار را به طور کامل بی نقص دانست اما همه تلاش ما این بود که بچه های ایرانی انیمیشن ایرانی ببینند و انیمیشن ایرانی در دنیا شناخته شود و مطمئنا این هدف با یک کار میسر نخواهد شد و نیازمند فعالیت های مستمر است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.