رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان ملایر از آمادگی 72 ر اهدار این اداره در پنج راهدارخانه زاغه، آورزمان، یونس، زنگنه و مرکز اداره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جواد نگاهداری عنوان کرد:  اکیپ های زمستانی متشکل از 72 راهدار با انواع ماشین آلات سبک و سنگین برای عملیات زمستانی در پنج راهدارخانه مستقر هستند.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان ملایر افزود: اکیپ های برفروبی زمستانی این شهرستان برای مقابله با عوامل جوی فصل زمستان و ایجاد تسهیل در عبور و مرور محورهای مواصلاتی با آمادگی لازم مستقر هستند.

وی ادامه داد: این اکیپ ها وظیفه نگهداری و برفروبی یک هزار و 783 کیلومتر انواع راههای اصلی و فرعی و روستایی را برعهده دارند.

نگاهداری تصریح کرد: بیش از پنج هزار تن نمک و ماسه جهت انجام عملیات راهداری  در راهدارخانه ها ذخیره شد که به منظور جلوگیری  از سوانح جاده ای استفاده می شود.

وی افزود: تا کنون حدود دو هزار و 500 تن نمک و ماسه و 80 عدد تیغه جهت بازگشایی محورها مصرف شده است.

وی در رابطه با عملکرد این اداره در آذرماه گفت: یک مورد اصلاح پیچ خطرناک در قوس سالوک این شهرستان در دست اقدام بوده و 15 مورد تنقیه و لایروبی پل توسط راهداران انجام شده است.

نگاهداری در پایان خاطرنشان کرد: تعمیر و نصب 214 عدد تابلوهای اخطاری ، انتظامی و مسیرنما، شستشوی هفت هزار عدد از علائم ایمنی و تعمیر و نصب 19 متر مربع تابلو اطلاعاتی از دیگر اقدامات این اداره در آذر ماه است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۷ دی ۱۳۹۴
ایول