وزیر ورزش و جوانان به طاهری دستور داده که مشکل مالیاتی باشگاه پرسپولیس را برطرف کند.

دستور گودرزی به سرپرست باشگاه پرسپولیس/اعتراض سرخپوشان بابت نحوه پرداختی‌هابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گودرزی بعد از اطلاع بابت بدهی مالیاتی 10 میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس به سرپرست این باشگاه دستور داده که تمام تلاشش را برای کاهش بدهی مالیاتی انجام دهد.

دولت قصد دارد بدهی مالی پرسپولیس را کاهش دهد تا زمان فروش این باشگاه دچار مشکل نشود.

*اعتراض سرخپوشان بابت نحوه پرداختی‌ها 

بازیکنان پرسپولیس اعتراض بابت نحوه پرداخت مطالباتش دارند در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند که بدهی فصل گذشته را پرداخت کردند و با تسویه حساب مطالبات فصل‌های قبل کار بزرگی انجام دادند اما بازیکنان نظر دیگری در این باره دارند.

آنها بیان کردند که مطالبات فصل گذشته حقشان بوده اما امسال دریافتی نداشتند به هر حال نیم فصل دوم شروع شده است اما بازیکنان قدیمی پرسپولیس پولی نگرفتند اما بازیکنانی که این فصل به پرسپولیس آمدند 25 درصد از قراردادشان را دریافت کردند.

بنابراین این موضوع باعث اختلاف بین بازیکنان شده است.

*ناراحتی طاهری از چند بازیکن پرسپولیس

 محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی به شدت پیگیر حق و حقوق مرحوم هادی نوروزی هستند، آنها در مصاحبه‌هایشان خواستار پرداخت سریع مطالبات نوروزی شدند این موضوع ناراحتی مسئولان باشگاه را در پی داشته است.

طاهری و اطرافیانش بیان کردند که خودشان پیگیر حق و حقوق نوروزی هستند و این موضوع ارتباطی به بازیکنان ندارد.

آنها اعلام کردند که مصاحبه‌های این چنینی باعث فرافکنی اختلافات و حاشیه در باشگاه می‌شود و بهتر است بازیکنان این موضوع را به باشگاه بسپارند و دخالتی نداشته باشند.

*تماس طاهری با خانواده هوادار فوت شده 

نماینده سرپرست باشگاه پرسپولیس با خانواده مرحوم حسینی تماس گرفته و قول‌هایی به این خانواده داده است.
نماینده طاهری به خانواده هوادار فوت شده بیان کرده که قول‌های داده شده را باشگاه پرسپولیس عمل می‌کند.
به هر حال باید دید باشگاه پرسپولیس به تعهداتش در قبال هزینه‌های خانواده هوادار فوت شده عمل می‌کند یا نه!

*دردسر جدید مدیر برنامه سابق سوشا مکانی

مدیر برنامه سابق سوشا مکانی در حال حاضر مدیر برنامه ایمان صادقی است. موضوع اختلاف مدیر برنامه سابق سوشا مکانی با این دروازه‌بان باعث شده که وی کمیته انضباطی را تحت فشار قرار دهد تا حکم محرومیت سوشا مکانی را صادر کند.

این موضوع واکنش برانکو را در پی داشته است و وی بیان کرده تصمیمات مهم را طبق رفتارهای مدیر برنامه نمی‌گیرد به هر حال قرار است باشگاه پرسپولیس به این مسئله ورود و مشکل را حل کند تا حاشیه‌ای گریبانگیر تیم نشود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار