تبریز؛

حضور سرنوشت ساز مردم در حماسه 9 دی باعث نجات کشور شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت:حضور سرنوشت ساز مردم در این روز دلیل محکمی بر ماندگاری حماسه 9 دی است در واقع در 9 دی با بصیرت مردم کشور از خطر بزرگی نجات پیدا کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهد شبستری در همایش بزرگ حماسه 9 دی در تالار وحدت دانشگاه تبریز با بیان اینکه ‌اگر فتنه 88 موفق می شد امریکا امروز به داعشی ها نیازی نداشت، گفت:  استکبار جهانی فتنه 88 را برای براندازی نظام اسلامی ایران به راه انداخت و مدارک زنده ای وجود دارد که قبل از روز عاشورا رسانه های غربی و بیگانه از حادثه اسفناک روز عاشورا و هتک حرمت به خیمه های عزاداری خبر می دادند.

وی با بیان اینکه پس از هشت ماه بلوا و آشوب در کشور، نظام اسلامی در آستانه براندازی قرار گرفته بود، افزود: تنها بصیرت مردم بود که می توانست قائله را ختم کرده و نظام اسلامی را بار دیگر تثبیت کند.

وی تاکید کرد: حضور سرنوشت ساز مردم در این روز دلیل محکمی بر ماندگاری حماسه 9 دی است در واقع در 9 دی با بصیرت مردم کشور از خطر بزرگی نجات پیدا کرد.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به دستاوردهای داخلی و خارجی حماسه بزگ 9 دی ماه گفت: افزایش استحکام و اقتدار نظام اسلامی ایران، تحرک بخشی به جریان بیداری اسلامی در منطقه و حفظ و تثبیت استقلال سیاسی نظام اسلامی ایران از جمله دستاوردهای داخلی و خارجی این حماسه عظیم بود که در واقع می توان گفت حماسه 9 دی، نظام اسلامی را واکسینه کرد و نقاب از چهره خائنان به انقلاب اسلامی کنار رفت.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: حماسه 9 دی رفراندوم ملی بود که مردم با حضور خود از نظام و رهبری دفاع کردند و به جهانیان ثابت کردند که خواهان نظام اسلامی هستند.

وی گفت: توطئه های دشمنان تمام شدنی نیست و شاهدیم که هنوز مرکب برجام خشک نشده است آمریکا نقض برجام را آغاز کرده است.

آیت الله مجتهد شبستری تاکید کرد: بایکوت کردن ثروت ها و بودجه های ملی ایران و هم چنین تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله اقدامات دیگر آمریکا است که نشان از نقض برجام از سوی آنان است، آمریکا حاضر نیست سیاست چماق و هویج را کنار بگذارد و این بیانگر همیشگی بودن خصومت آمریکا با ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت سازی قرار داریم، گفت: دشمن مترصد این است که آیا مردم با شور و شوق در انتخابات شرکت می کنند یا نه و به حول و قوه الهی استکبار خواهد دید مردم با بصیرت ایران هم چون همیشه پرشور در انتخابات حاضر شده و با رای خود تیری به سوی قلب دشمن نشانه خواهند گرفت.

 وی افزود: مردم باید علاوه بر شرکت در انتخابات به صورت آگاهانه به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند و انتخاب آگاهانه در این شرایط کشور بسیار مهم است افرادی باید انتخاب شوند که متعهد به نظام اسلامی و با ایمان هستند و پایبند به اسلام و نظام اسلامی و رهبری انقلابند.

وی ادامه داد: القای شبهات از سوی دشمن زیاد شده است و این وظیفه اساتید حوزه و دانشگاه را بسیار سنگین می کند تا این شبهات را شناسایی و مردم را نسبت به حیله دشمنان آگاه نمایند.

آیت الله مجتهد شبستری بر لزوم اتحاد ملت ایران اشاره کرد و گفت: اجازه دو قطبی کردن کشور  را به سو استفاده گران ندهیم و همه باید در زیر پرچم ولایت فقیه با وحدت و انسجام هر چند با سلایق سیاسی متفاوت در انتخابات شرکت نماییم.

وی خاطرنشان کرد: نباید اختلاف سلایق سیاسی به تنازع ختم شود و کاندیداها از تخریب یکدیگر خودداری کنند که اگر خلاف این عمل کنند خائن به کشور و نظام محسوب می شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.