حسین‌زاده:

روی فرم آمده‌ام

ملی‌پوش تنیس کشورمان معتقد است سطح بازی کردنش نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشته است.

محسن حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار سایرحوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایطش در اردوی تیم ملی تنیس بیان کرد: خوشبختانه پس از بازگشت از مسابقات فیوچرز ترکیه تمرینات تیم ملی به طور منظم ادامه داشت. هر روز در دو نوبت تمرینات بدنسازی و کار با توپ را انجام می‌دهیم که این می‌تواند آمادگی ما را بالا نگه دارد.
 
وی ادامه داد: خدا را شکر در این چند ماه بدن روی فرمی دارم و به نظر خودم از همه لحاظ در این چند سال پیشرفت کرده‌ام که این می‌تواند برای تیم ملی نیز بسیار حائز اهمیت باشد.  
 
ملی‌پوش تنیس کشورمان در خصوص بیماری‌اش در فیوچرز ترکیه گفت: پیش از حضور در ترکیه بیماری خفیفی داشتم که با توجه به سرمای شدید آنتالیا این بیماری تشدید شد و موجب کنار‌کشیدن من از مسابقات بود.
 
وی درباره نبودن معدنچی و خالدان در تمرینات تیم ملی ابراز کرد: به هر حال این دو بازیکن در خارج از کشور اقامت دارند و به طور پیاپی در فیوچرز‌های مختلف شرکت می‌کنند. من و انوشا شاهقلی به همراه دو تنیسور جوان دیگر تمرینات را جدی پیگیری می‌کنیم.
 
ملی پوش تنیس کشورمان در پایان خاطر‌نشان کرد: من فکر می‌کنم تیر‌ماه مسابقات سختی را در دیوس‌کاپ داشته باشیم اما ما تلاش خود را می‌کنیم روز به روز تنیس ایران پیشرفت خوبی داشته باشد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار