مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: 80 برنامه قرآنی در روزهای مختلف دهه فجر در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛قلی‌پور به تعدادی از برنامه‌های شاخص دهه فجر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ و قرائت تحقیقی و حضور دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال صورت می‌گیرد که شرکت برای عموم علاقمندان نیز آزاد است؛ به افرادی که در این رقابت‌های قرآنی، بیش از 70 امتیاز کسب کنند، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی عنوان کرد: افراد زیر 16 سال که علاقه به شرکت در رشته حفظ مسابقات قرآن دارند، باید حداقل یک جزء و افراد بالای 16 سال حداقل سه جزء حفظ باشند و سایر افراد نیز رتبه‌بندی می‌شوند.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: یک مسابقه نیز برای خانواده‌ها به خصوص نوآموزان قرآنی برگزار می‌شود که ترویج سبک زندگی قرآنی را در نظر دارد.

گفتنی است، برای ترویج فرهنگ امور قرآنی و ارتقای کیفی فعالیت‌های دینی در گروه‌های مختلف سنی، اجرای مسابقات و برنامه‌هایی که گرایش کودکان و نوجوانان را به سوی قرآن کریم افزایش می‌دهد، می‌تواند مفید و مؤثر باشد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.