مدیرکل آموزش و پررش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از دو هزار دانش آموز دختر و پسر در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان شرکت می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛هادی زارع پور در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پارسال بیش از 90 دانش آموز برگزیده ی استان به مرحله ی کشوری راه یافتند افزود: 49 نفر از شرکت کنندگان در مرحله ی کشوری موفق به کسب رتبه های اول تا سوم در رشته های مختلف شدند .

وی با اشاره به برگزاری موفق این رویداد مهم در سال های گذشته و همینطور اهمیت توجه به معارف قرآنی ، برمشارکت تمامی دستگاه ها برای برگزاری با شکوه این مسابقات تاکید کرد.

زارع پور اظهار کرد: سی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم فروردین سال آینده در یاسوج برگزار می شود.

تشکیل کارگروه ها و پیگری مصوبات، سیاستگذاری برای ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و جذب کمک های داوطلبانه از جمله شاخصه های ی انتخاب شورای برتر آموزش و پرورش است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز این نشست بر بکارگیری همه ی ظرفیت ها برای برگزاری موفق این مسابقات تاکید کرد .

فتاح محمدی با بیان اهمیت این مسابقات افزود : قرآن و عترت نجات بخش انسان ها و پرداختن به این دو بعنوان استراتژی مهم برای سعادتمند کردن جامعه مورد تاکید است .

در این نشست همچنین چگونگی تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش برتر برسی شد.

شورای آموزش و پرورش گچساران یکی از شوراهای 13 گانه ی آموزش و پرورش استان با احتساب بیشترین امتیاز بعنوان شورای برترمعرفی شده است.

انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.