استاندار الانبار عراق اعلام کرد بیش از هزار تروریست داعشی در نبردهای شهر الرمادی مرکز این استان کشته شدند.

استاندار الانبار: نیروهای شجاع عراقی هزار داعشی را در الرمادی از پا درآوردند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، "صهیب الراوی،" استاندار الانبار عراق در پی آزادسازی الرمادی گفت: نیروهای مسلح شجاع عراق به نبرد خود با باطل و طرفداران آن ادامه می دهند. این نیروها به وارد آوردن ضربات دردناک به گروه های تروریستی و پیشروی در الانبار ادامه می دهند و امروز خبر پیروزی را با برافراشته شدن پرچم عراق بر فراز مجتمع ساختمان های دولتی اعلام می کنیم. الرمادی پایگاهی برای آزادسازی همه مناطق استان خواهد بود. 

الراوی افزود: بیش از هزار نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در این نبردها کشته شدند. نیروهای مسلح عراق درگیری های سختی در مناطق التامیم، الضباط و الحوز داشتند تا توانستند به ساختمان های دولتی برسند. 

وی خاطر نشان کرد: "حیدر العبادی،" فرمانده کل نیروهای مسلح، حمایت کامل از استان داشت. ما تلاش های وزرا، فرماندهان نیروهای مسلح و ائتلاف بین المللی را هم فراموش نمی کنیم. از ساکنان الانبار می خواهیم تا به نیروهای مسلح در نبردها و حفظ مناطق آزاد شده کمک کنند تا آوارگان به خانه هایشان بازگردند و رنج آنها پایان یابد. شهرهایی که به دست داعش ویران شد، باید بازسازی شود.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۷ دی ۱۳۹۴
با سلام وخسته نباشید.
با تشکر فراوان از شما بابت تمامی خبر ها و فیلم های بروز تان. آرزوی موفقیت روز افزون در کارتان و تبریک عید مبعث به تمامی کارکنان باشگاه خبرنگاران.
آخرین اخبار