شاگردان یحیی گل محمدی تمرینات خود را برای دربی اصفهان پیگیری می‌کنند.

آلودگی اصفهان بررسی شده است

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی تمرینات خود را برای بازی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان برگزار می‌کند که یحیی گل محمدی پس از گذراندن بیماری سرماخوردگی‌اش از نزدیک شاهد تمرینات ذوبی‌هاست.

محمد نژاد مهدی نیز که به دلیل شکستگی کف پا دو ماه از میادین دور بود از روز گذشته به طورکامل با تیم تمرین کرد و برای حضور در دبی اصفهان باید منتظر تصمیم کادر فنی باشد اما هادی محمدی به علت مصدومیت به احتمال زیاد در بازی روز پنج شنبه حضور نخواهد داشت.

مهرداد قنبری و محمدرضا عباسی دو بازیکن دیگر ذوب آهن همچنان از میادین به دور خواهند ماند.

*آلودگی اصفهان بررسی شده است

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی در مجموعه ملت اصفهان برای بازی با سپاهان تمرین می‌کنند که اکثر شهرهای بزرگ کشور این روزها با مسئله آلودگی هوا رو به رو ست که این امر در هفته شانزدهم با تعویق بازی‌ها رو به رو بود.

امیرحسین شریفیان پور پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در این باره به خبرنگار ما گفت: اصفهان نیز مانند شهرهای بزرگ کشور آلوده است اما با بررسی که کردیم این آلودگی نمی‌تواند به بازیکنان لطمه‌ی جدی بزند.

وی افزود: به طور حتم اگر باشگاه ذوب آهن این شرایط را برای بازیکنان مضر ببیند شرایط تمرینات را تغییر خواهد داد.

گفتنی است تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر روز پنجشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: ذوب آهن ، تیم ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار