به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت : از این تعداد گزارش 3507 مورد بصورت تلفنی ،181مورد بصورت حضوری و 1124 مورد بصورت کتبی بوده است.
حسین اصغر زاده افزود :3/96 درصد گزارش دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد 2547مورد منجر به کشف تخلف شد.
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیشترین آمار شکایات دریافتی را گران فروشی با 3008 مورد، کم فروشی و تقلب 905مورد و عدم درج قیمت 625 مورد و عدم صدور فاکتور با 164مورد اعلام کرد.
اصغر زادهتصریح کرد: بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف خواروبار،انواع نان،میوه و سبزی،پوشاک، حمل و نقل مسافر ،غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای ،مرغ،تلفن و موبایل،لوازم خانگی،تعمیر خودرووگوشت بوده است .
انتهای پیام/ت