خدمات بسیج موجب شکوفایی دانشگاه ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران در نشست هم‌ اندیشی روسای واحدها و مسئولین کانون‌ های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران، شبکه دانشگاه آزاد اسلامی را برای بسیج اساتید یک شبکه اختصاصی و مجزایی دانست و گفت: شبکه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان شبکه تشنه‌ای در مقابل معارف دینی و مفاهیم بلند بسیجی است و مسئولیت‌ها را بیش‌ازپیش متوجه ما می ‌کند.

بلباسی افزود: اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار دانش مهارتی، معرفتی، تربیتی و بصیرتی و یک جستجوگر فعال معارف دینی با گفتمان بسیج هستند که منطبق بر اهداف انقلاب اسلامی عمل می‌ کند.

وی با توجه به اینکه هم‌اکنون دانشگاه آزاد اسلامی با دانشجویان نسل سوم مواجه است از روسای واحدهای دانشگاهی خواست تا با هماهنگ کردن ظرفیت ‌های تمامی حوزه‌ها یک آرامش روانی در جامعه دانشگاهی خود ایجاد کنند که لازمه آن بصیرت کافی و کامل در محیط‌های دانشگاهی به ‌ویژه در بخش اساتید است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های مازندران گفت: دانشگاه یک ‌نهاد اجتماعی کارآفرین است که می ‌تواند در حوزه فعالیت خود باهدفی که مقام معظم رهبری مدنظرشان است نقش حلال مشکلات اجتماعی – فرهنگی را ایفا کند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.