طرح جمع آوری پسماند خشک از ۱۲ دی در گرگان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: طرح تفکیک پسماند خشک از مبدأ از ۱۲ دی ماه ۱۳۹۴ در نواحی شهرداری منطقه یک شهر گرگان، با ۲۴ آموزشگر آغاز می‌شود.

محمدرضا اسفندیاری افزود: این آموزشگران دارای لباس، کارت و کد شناسایی مخصوص هستند و با مراجعه به درب منازل شهروندان آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه کرده و کیسه‌های زباله مخصوص را در اختیار شهروندان می‌گذارند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان دررابطه با نحوه جمع آوری پسماند گفت: بر اساس بلوک بندی و زمان بندی صورت گرفته، اکیپ‌های جمع آوری پسماند با ماشین و لباس مخصوص به منازل مراجعه و پسماند خشک را دریافت می‌کنند.

اسفندیاری تصریح کرد: پس از دریافت کیسه‌های مخصوص پسماند به هر خانوار با توجه به میزان پسماند، بسته‌های تشویقی از قبیل کارت شارژ موبایل، بن کتاب، انواع مواد شوینده و مواردی از این دست اهدا می‌شود.

اسفندیاری در ادامه افزود: اگر شهروندی در هنگام مراجعه ماشین‌های مخصوص موفق به تحول پسماند نشد، می‌تواند با شماره تلفن گویا که در اختیار شهروندان قرارداده می‌شود تماس گرفته تا نیروهای ما برای دریافت پسماند به منازل آن‌ها مراجعه کنند.

وی گفت: این طرح در مرحله اول از منازل مسکونی اجرا می‌شود و مرحله ی دوم آن در ادارات، مغازه‌ها و مدارس اجرا می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.