مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: ارزش بن‌های کتاب ویژه مدارس سه برابر شده است و مدارس ابتدایی 700 هزار تومان و برای مدارس متوسطه به میزان 900 هزار تومان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود مهدویان‌فر در نشست خبری هشتمین دوره نمایشگاه یار مهربان اظهار کرد: نمایشگاه یار مهربان از ابتدای آبان‌ماه تا ششم آبان ادامه خواهد داشت و در آن شهرداری اصفهان میزبان مدارس خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه در طبقه اول ارگ جهان‌نما و در دو بخش اصلی کتاب و محصولات و بسته‌های ورزشی ایجاد خواهد شد؛ بیش از 8 هزار عنوان کتاب در این مرحله از نمایشگاه وجود دارد که شاهد حضور چشم‌گیر اتحادیه ناشران اصفهان هستیم.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان عنوان کرد: ارزش بن‌های کتاب ویژه مدارس سه برابر شده است و مدارس ابتدایی 700 هزار تومان و برای مدارس متوسطه به میزان 900 هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین مراکز فرهنگی منتخب دعوت شده از بین 75 تا 100 هزار تومان بسته اهدا خواهد شد؛ در مجموع 16 نوع بسته توزیع خواهد شد و برای عموم مردم نیز 20 درصد تخفیف اعمال خواهد شد.

مهدویان‌فر تصریح کرد: هدف از این نمایشگاه ترویج فرهنگ مطالعه و حمایت کمی و کیفی از مدارس، کیفیت‌بخشی کتابخانه مدارس، افزایش سرانه مطالعه و ... است.

وی ادامه داد: در سال 94 نسبت فروش کتاب مربوط به کتب کودک و نوجوان با 41 درصد بوده است و ادبیات نیز با 13.7 درصد در رده دوم قرار داشت.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری خاطر نشان کرد: 779 بسته توزیع خواهد شد چه در مورد کتاب و چه در مورد بسته‌های ورزشی هدف را بر مدارس کم برخوردار گذاشته‌ایم.

وی متذکر شد: در حاشیه این نمایشگاه رستوران بازی و کتاب برپا خواهد شد تا دانش‌آموزان بتوانند بهره بیشتری از این نمایشگاه ببرند.

مهدویان‎فر در پایان بیان کرد: این نمایشگاه با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و 100 میلیون تومان که 300 میلیون آن در بخش ورزش و 800 میلیون تومان آن در بخش کتاب است، آغاز به کار خواهد کرد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.