مدیرعامل تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام تاکید کرد فدراسیون بسکتبال هنوز مکاتبه‌ای با این باشگاه برای حضور در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا نداشته است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز فدراسیون بسکتبال ایران اعلام کرد تیم دانشگاه آزاد نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی بسکتبال غرب آسیاست. دانشگاه آزادی‌ها که به دلیل انصراف مهرام، قهرمانی لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران و انحلال تیم لیگ برتری این باشگاه و از آنجا که فصل گذشته، پس از مهرام نایب‌قهرمان لیگ حرفه‌ای ایران شدند، جای قهرمان ایران را در رقابت‌های غرب آسیا گرفتند. 

فدراسیون بسکتبال ایران همچنین از احتمال حضور پتروشیمی بندرامام به عنوان تیم دوم ایران، به دلیل انصراف نماینده فلسطین خبر داد. موضوعی که با توجه به قوانین بسکتبال غرب آسیا و از آنجا که تنها میزبان این رقابت‌ها می‌تواند با 2 تیم در قهرمانی غرب آسیا حضور یابد، محل بحث شده است. 

به همین دلیل با شاپور یاوری، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم. وی درباره حضور تیمش در رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا اظهار کرد: اگر اشتباه نکنم، میزبان تعیین می‌کند که کشورها با چند تیم شرکت کنند. فدراسیون بسکتبال هم هنوز چیزی به ما اعلام نکرده است اما اگر نامه‌ای دریافت کنیم، شرایط خود را می‌سنجیم و پس از آن آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا اعلام می‌کنیم. 


یاوری درباره جذب بازیکنان خارجی گفت: هنوز با سرمربی تیم صحبتی مبنی بر جذب بازیکن جدید خارجی نداشته‌ایم. ما از عملکرد بازیکن خارجی خود رضایت داریم و فکر می‌کنم حالا برای تصمیم‌گیری درباره این موضوع خیلی زود است و باید تا پلی‌آف صبر کنیم. ضمن اینکه کادر فنی درباره جذب بازیکن خارجی نظر می‌دهد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار