قزوین ؛

آغاز موج جدید بارش‌ها از فردا در قزوین

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر فردا سامانه بارشی جدیدی به این استان وارد شده که همراه با وزش بادهای تند و سرد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقزوین;آرش بهاروند احمدی افزود : بارش برف در استان قزوین از روز جمعه آغاز و تا اواخر روز شنبه هفته آینده همراه با وزش بادهای تند و کاهش دما ادامه دارد.

وی اضافه کرد : دمای هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز با کاهش محسوسی مواجه بوده که دمای هوا از 5 تا 10 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

بهاروند احمدی افزود: امروز و فردا در ارتفاعات وجود مه غلیظ و بارش برف پیش‌بینی می‌شود، رانندگان با احتیاط و دقت کافی از این محورهای مواصلاتی عبور کرده و از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کنند.


وی  اظهار کرد: بیشترین بارش طی روز گذشته در شهر کوهین با 8.2 میلی‌متر از سوی ایستگاه‌های هواشناسی گزارش شده است.

وی با بیان سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قزوین طی روز گذشته، عنوان کرد: شهرهای تاکستان، آوج و کوهین با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و شهر آبیک با 11 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر در این استان گزارش شده‌ است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: شهر قزوین در روز گذشته 4.7 میلی‌متر بارش داشته و در سردترین ساعات یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در گرم‌ترین ساعات سه درجه سانتی‌گراد از سوی ایستگاه‌های هواشناسی این استان ثبت شده است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین طی روزهای آینده اشاره کرد و گفت: از اواخر فردا سامانه بارشی جدیدی به این استان وارد شده که همراه با وزش بادهای تند و سرد است.


انتهای پیام/پ

 

 

برچسب ها: آغاز ، موج ، بارش ، فردا ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.