تیم فوتبال ملوان فردا به مصاف استقلال می‌رود و شاگردان استیلی اردوشان را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال ملوان ظهر امروز به هتل جهانگردی رفتند تا برای بازی فردا با استقلال آماده شوند.
تمرین فردا تیم ملوان ساعت 15:45 امروز در زمین هتل جهانگردی بندر انزلی برگزار خواهد شد و قوی سپید ریکاوری خواهد کرد و مروری هم بر کارهای تکتیکی انجام می‌دهد.

 کارت بازی برادر کاپیتان پرسپولیس صادر شد 
کارت بازی حامد نورمحمدی برادر کاپیتان پرسپولیس صادر شد و این بازیکن می‌تواند فردا مقابل استقلال به میدان برود. وی هم‌پست برادرش است و به دلیل باطل شدن کارت معافیتش به تیم ملوان ملحق شد.

خداحافظی تلفنی پاشنکو با نوری و زارع 
سرگی پاشنکو که شب گذشته شهر انزلی را ترک کرد از طریق تماس تلفنی با ملوانی‌ها خداحافظی کرد و وی دقایقی با پژمان نوری و مازیار زارع به گفت‌وگو پرداخت و او برای تیمش آرزوی موفقیت کرد.

لیست 19 نفره ملوان برای بازی استقلال 
لیست نفرات حاضر در اردوی ملوان برای بازی با استقلال به شرح زیر است: حسین حسینی، آیدین قویدل، نیما میرزازاد، حسین ماهینی، حسین کنعانی‌زادگان، عزت پورقاز، احمد آهی، حامد نورمحمودی، عزیز معبودی، پژمان نوری، مازیار زارع، محمد آبشک، شهاب کرمی، صادق محرمی، سیاوش حق نظری، محمد رضی، سید جلال رافخایی،پویا نزهتی و رضا درویشی 19 بازیکن ملوان هستند.

تولد پزشک ملوان در اردو 
بازیکنان ملوان ساعت 12:30 در رستوران متل جهانگردی حضور یافتند امروز مصادف بود با تولد پزشک تیم ملوان بابک صیاد بود. بازیکنان ملوان هم به وی تبریک گفتند و جشن کوچکی هم برای صیاد برپا کردند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، ملوان ، لیگ برتر ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار